Платените медийни мисирки и платените инФЛУенцъри в социалните мрежи ии
контролираните политически мъпети не тръбят „щастливо“, че работна група на СЗО
разглежда предложения за изменения в международното право, което ще позволи на
частната организация на Бил Геноцидис да разшири и координира наблюдението си
върху всички държави по време на "международен здравен риск"
(изкуствено създадена ПЛАНдемия).
Тези предложения ще включат нови разпоредби за наблюдение към
Международните здравни регламенти (2005) - международното право, което диктува различни
аспекти на спешната реакция в здравеопазването за 196 държави.
От 22 май до 28 май представители на 194-те страни-членки на СЗО (които
представляват 98% от всички страни по света) ще присъстват на заседание на
Световната здравна асамблея в Женева и ще гласуват този договор и предложените
изменения в Международните здравни регламенти (МПЧ). Ако бъде приет, както
договорът, така и измененията на МВП ще бъдат правно обвързващи съгласно
международното право.
Договорът за международна пандемия
Световната здравна асамблея (WHA), органът
за вземане на решения на СЗО, създаде https://www.who.int/news/item/01-12-2021-world-health-assembly-agrees-to-launch-process-to-develop-historic-global-accord-on-pandemic-prevention-preparedness-and-response
междуправителствен орган за преговори (INB) за
изготвяне и договаряне на "глобално споразумение за превенция на
пандемията, готовността и реакцията" през декември 2021 г. WHA има за
цел този договор да бъде приет съгласно член 19 от Конституцията на СЗО, https://www.who.int/about/governance/constitution
който дава на WHA
правомощието да налага правно обвързващи конвенции или споразумения на
държавите-членки на СЗО, ако две трети от гласовете на WHA гласуват
в полза на тях.
Докато СЗО определи това като международен договор за пандемията,
последният проект на договора оттогава се е развил, за да покрие всички
"извънредни ситуации в здравеопазването". За разлика от термина
"пандемия", който е ограничен по обхват и се отнася до
разпространението на инфекциозни заболявания в световен мащаб, определението на
СЗО за "извънредно положение за общественото здраве от международно
значение" (PHEIC) (“public health emergency of international
concern”) https://www.who.int/news-room/questions-and-answers/item/emergencies-international-health-regulations-and-emergency-committees
е много по-широко и се прилага за всички видове заболявания, независимо
дали те са инфекциозни:
PHEIC е
дефинирана в IHR
(2005) като „изключително събитие, което е решено да представлява риск за
общественото здраве за други държави чрез международното разпространение на
болести и потенциално да изисква координиран международен отговор“.
Проектът на договор поставя "СЗО в центъра" и
затвърждава СЗО като "ръководната и координираща власт по международното
здравеопазване" и му дава широки, правно обвързващи правомощия да
принуждават страните членки да приемат много от инструментите за цензура и
наблюдение, които бяха наложени по време на пандемията от COVID-19.
Някои от ключовите области на проекта за договор
включват:
Международни
паспорти за ваксини и проследяване на контактите:
Държавите-членки ще бъдат задължени да "подкрепят разработването на
стандарти за производство на цифрова версия на Международния сертификат за
ваксинация и профилактика" (официален паспорт на СЗО за ваксина). СЗО също
така ще "разработи нормите и стандартите" за "дигитални
технологични приложения, свързани с международните пътувания", като
например приложения за проследяване на контакти и цифрови здравни формуляри.
Глобално
наблюдение: СЗО ще провежда "координирано глобално наблюдение
на заплахите за общественото здраве", а от държавите-членки ще се изисква
да изградят своите системи за наблюдение и да работят с "глобалните
системи на СЗО за наблюдение". Недържавните участници (които биха могли да
включват големи технологични компании) също ще бъдат задължени да работят с
правителствата, СЗО и други международни партньори, за да използват своите
"значителни данни", за да "създадат възможно най-силните системи
за ранно предупреждение и реагиране".
Обръщайки
се към „дезинформацията“, „дезинформация“ и „твърде много информация:“
Проектът на договора настоява за „национални и глобални координирани действия
за справяне с дезинформацията, дезинформацията и заклеймяването, които
подкопават общественото здраве“. Държавите-членки също така ще бъдат задължени
да засилят подходите си към „управление на
инфодемията“ https://www.who.int/health-topics/infodemic#tab=tab_1
(термин, въведен от СЗО, който се отнася
до „твърде много информация, включително невярна или подвеждаща информация в
цифрова и физическа среда по време на огнище на болестта.)
Финансиране:
Членовете на СЗО ще платят колективно на СЗО над 950 милиона
долара в такси за 2022-2023 г. https://cdn.who.int/media/docs/default-source/2021-dha-docs/assessed-contributions-payable-summary-2022-2023.pdf
и вече са платили над 270 милиона долара доброволни вноски за
2020-2021 г. https://www.who.int/about/funding
А този проект предлага страните от Г-7 (Канада, Франция, Германия, Италия,
Япония, Великобритания и САЩ) също да платят 11 млрд. долара за "Достъп до
COVID-19
Tools Accelerator (ACT-A)".
Освен това възнамерява да създаде „Международен механизъм за пандемично
финансиране“, който ще извлече дългосрочни (10-15 години) вноски от 5-10
милиарда долара годишно.
Копие от
проекта на договора можете да видите тук https://businessforall.eu/wp-content/uploads/2023/04/who-draft-international-pandemic-treaty.pdf
Ако този проектодоговор бъде одобрен на срещата на WHA от 22 май
до 28 май, INB
ще проведе втора среща на 1 август, за да обсъди напредъка по проекта. След
това докладът за напредъка ще бъде представен на 76-ата среща на WHA през май
2023 г. След това окончателният договор ще бъде представен за приемане на
77-ата среща на WHA
през май 2024 г.
Засилени правомощия на СЗО да обяви "потенциални" извънредни
ситуации: В момента СЗО може да обяви PHEIC само
когато има действителен "риск за общественото здраве за други държави чрез
международното разпространение на болести". Тези предложени изменения
позволяват да обяви PHEIC,
когато има "потенциал или действителен" PHEIC. Това
означава, че не е нужно да има доказателства за международното разпространение
на болестите, а само за потенциала за нея.
Повишени
правомощия на СЗО да обяви извънредни ситуации в здравеопазването: В
момента СЗО трябва да следва критериите за PHEIC при обявяването на извънредна ситуация в областта на
общественото здраве и извънредни ситуации в здравеопазването, които могат да
бъдат обявени само от генералния директор. Според тези предложени изменения
генералният директор на СЗО може да издаде "междинен сигнал за обществено
здраве" на всяка страна в отговор на събития, които не отговарят на
критериите на PHEIC и
"регионален директор" на СЗО може да обяви "извънредно положение
за общественото здраве от регионално значение" (PHERC).
Глобално
наблюдение и споделяне на данни: Предложените от
администрацията на Байдън поправки дават възможност на СЗО да разработи нови
"ранни критерии за предупреждение" за наблюдение на
"националния, регионалния или глобалния риск, породен от събитие на
неизвестни причини или източници". Освен това тези предложени изменения
разширяват обхвата на обмена на данни в рамките на IHR и
изискват от членовете да предават данни за генетичната последователност на СЗО,
когато имат събитие, което "може да представлява извънредна ситуация за
общественото здраве от международно значение".
Копие от
предложените изменения на IHR за вас тук https://businessforall.eu/wp-content/uploads/2023/04/proposed-amendments-international-health-regulations.pdf
Ако тези изменения бъдат одобрени на срещата на WHA от 22 май
до 28 май, нациите имат шест месеца, за да ги отхвърлят. След шест месеца те ще
влязат в сила и всяко отхвърляне или резерва "няма ефект".
СЗО действа като арбитър на истината
Не само, че този договор и предложените изменения на IHR
биха могли да овластят неизбраната СЗО да прокара наблюдението, паспортите за
ваксини и глобалните програми, които са насочени към това, което смята за
дезинформация, но тази международна здравна агенция вече даде на света вкус за
това как упражнява тези правомощия по време на пандемията от COVID-19.
YouTube, Facebook, Wikipedia и други
си партнират със СЗО за справяне с дезинформацията или показването на етикети с
информация от СЗО. YouTube
дори стига до премахването на видеоклипове, които вървят срещу СЗО и е цензурирала
над 800 000 видеоклипа следвайки тази политика.
Начинът, по който СЗО печели правомощията си, не дава на
гражданите почти никаква възможност за защита. Вместо отговорът на националните
извънредни ситуации в демократичните държави да бъде единствената цел на
избраните длъжностни лица, които могат да гласуват за предложените мерки, които
се прилагат за техните граждани, и да бъдат държани отговорни пред
избирателните урни от тези граждани, членовете на СЗО гласуват за правно
обвързващи международни договори и споразумения от тяхно име чрез WHA. Ако две
трети от WHA
гласуват за приемане на договор или споразумение, той става правно обвързващ
съгласно международното право.
Страни, които подкрепят разширените правомощия на СЗО
Много страни изразиха подкрепа за договора за
международната пандемия или предложените изменения в IHR.
САЩ подкрепят както предложените от нея изменения на IHR,
така и на международния договор за пандемията.
Договорът има подкрепата и на Великобритания, Канада, Австралия, Нова Зеландия и
Европейския
съвет (ЕК) (който представлява 27 държави-членки на Европейския
съюз). Според ЕК 110 държави са подкрепили решението за
започване на преговори по договора. Ако тези 110 държави гласуват в подкрепа на
договора, това ще даде на WHA близо до две трети от мнозинството, от което се
нуждае, за да приеме договора.
Съгласно тези предложени изменения СЗО ще "напълни пропуските в
критичния капацитет за наблюдение" в държавите-членки, които не могат да
отговорят на "основните изисквания на СЗО за откриване на заболявания,
наблюдение и спешна реакция в здравеопазването".
На държавите-членки на СЗО също така се казва да изградят "мрежи за
съвместно наблюдение, за да откриват бързо събития за обществено здраве" и
да създават "информационни системи за здравето", които синтезират
данни от различни източници (включително "източници", базирани на населението)
и да проследяват "имунизационните покрития".
Освен това тези предложени изменения в IHR имат за цел да "засилят
централната роля на националните здравни органи в управлението и координацията
с политическите, междусекторните и многостепенните органи за навременно и
координирано наблюдение и реагиране" в съответствие с "международен
здравен риск".
Едно от предложените изменения също така гласи, че когато СЗО издава
временни препоръки по време на някои видове "потенциални или
действителни" здравни извънредни ситуации, те трябва да включват
наблюдение.
Получихме копие от пълния списък на предложените изменения в IHR ТУК
Компилация статия по статия от предложените изменения на IHR можете да
видите тук https://businessforall.eu/wp-content/uploads/2023/04/article-by-article-compilation-proposed-amendments-ihr.pdf
СЗО изчислява, че тези предложени изменения на IHR
ще бъдат финализирани до май 2024 г. Следващото му заседание за обсъждане на
тези предложени поправки започва на 17 април и приключва на 20 април.
Получихме копие от този временен график тук https://businessforall.eu/wp-content/uploads/2023/04/provisional-timeline-working-group-ihr.pdf
Не само, че тези изменения на IHR
предлагат нови правомощия за наблюдение на СЗО, но те също така прокарват друга
форма на технология за наблюдение - глобални паспорти за ваксини.
От представените документи е видно, че психопатите, които
са собственици на печатницата за шарени хартийки (пари) имат ясен и строен план
за тоталното поробване на човечеството.
Какво прави въпросното човечество и какъв е неговият план
да се противопостави на това чисто зло?
Няма коментари:
Публикуване на коментар